17 mars 2010

Trött Linn

som sagt så var jag på utflykt med skolan idag. Åh vad det känns mysigt att säga så. Låter som man gpr på mellanstadiet igen. Det var ju då fotoklassen som fått frsig att vi skulle fotoa soluppgången och vi va däför tvungna att infiinna oss vid skolans parkering klockan 04.55 för att sedan ge ioss ut i skogen. Solen va inte så pigg på att komma fram, men vi hade en trevlig dag och slutade redan klockan 8. Tänkte att jag skulle sova en sväng sedan plugga och sen hämta ut mina biljetter till kent konserten på söndag. Men när jag vaknade nu vid halv 1 igen var jag tröttare än någonsin. Har nu bryggt mig en kopp kaffe och tänkte faktiskt göra ett tappert försök att få min projekt rapport färdig. Lyckatill till Linn!
Bilder från utflykten kommer kanske senare.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar