01 mars 2010

Bye bye sthlm

Hemma från stockholm. Hemma i dumma dumma jätte tråkiga meningslösa jönköping. Gud vilken tråkig stad. Vill tillbaka till huvudstaden. Där är det fint.
Fick boka om tåget för det första blev inställt så blev precis att jag hann med sista bussen. Men nu är jag hemma och ätit macka och druckit oboy. Har haft en trevlig vistelse iallafall! Och kent va helt underbara.som alltid. Bästa va nog när de blev bråk bakom oss under textraden "jag orkar inte slås" haha. Bara 3 veckor kvar till vi ser dom i göteborg så. . . . Va ganska kasst också att jag inte kunde ta några bilder på dom efter som entré vakterna snodde min kamera under konserten. Men men.

Hade föresten fått ett mail om att jag vunnit flashiga plåster från på pricken röd. Det tackar vi för! Ååååh vad jag är ledsen för dom flyttat sin affär från jönköping. Ännu en anledning varför allt är ganska kasst här.
Nu sover vi, okej.
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar