24 mars 2010

"Hej, Linn Arvidsson"

Min dator är sönder. Sorgligt men sant. Vet inte vad jag ska ta mig till. Va tvungen att åka till mamma några dagar så jag kan hålla mig uppdaterad.
Praktiken på jnytt funkar fint. Jag känner mig vuxen och jag har börjat lära mig frasen "Hej, Linn Arvidsson från jnytt" HAHA! Man känner sig faktiskt som en viktig person om man presenterar sig med för- och efternamn samt företag. Och så här mycket som jag skrivit under mina första tre dagar har inte inte skrivit under hela min livstid. Var ska detta sluta? Om inte annat blir man väldigt väldigt trött.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Haha fan va gött linn! låter som en grymt rolig praktik! jag har nått kul att berätta som du redan vet om men om jag berättar för dig att jag vet det som du redan vet fast vi inte har pratat med varandra om det som vi båda vet men inte vet att varandra vet så kommer vi skratta jättemycket som även de som är lite involverade i det som vi vet också gör HE HE puss

    SvaraRadera
  2. Aless: HAHAHA! Du tappade mig någonstans......där borta.

    SvaraRadera