22 mars 2010

Hå, hå fint ska det va

Oj vad det hänt det senaste dygnet. Började gårdagen med att spela teater en sväng på folkets park. Sen tog jag och Sanna en sväng till göteborg några timmar och såg kent för 4e gången. Lika bra som alltid. Va hemma i jönköping vid 2 på natten och tänkte ta en taxi men det skulle ta 20 minuter innan den kom så vi fick gå i kylan hem till Sanna där jag fick lov att sova.
Vaknade idag och skulle på praktiken på jnytt.se första dagen idag. Pigg och glad. Mitt första uppdrag va att fota statsministern så det kan ni se nu på jnytt att jag har gjort. Skakat hand och presenterat mig har jag också gjort. HAHA

Sen fick jag skriva typ 2 artiklar och intervjuva lite folk. Jösses. Bara 4 veckor - en dag kvar nu då. Hejjahejja! Nu vill jag ha kladdkaka och tv.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Nenee! Fan va bra du är asså! Hoppas du hälsade från mig;D

    SvaraRadera
  2. Aless: haha! eller hur! Klart jag hälsade från dig! "Hej Linn Arvidsson, ska hälsa från Aless med, du vet hon." Ungefär så . . .:P

    SvaraRadera