09 mars 2010

Jag kan inte annat än le

Att man gör misstag i livet vet ju alla. Men att du inte längre va en del av mitt liv inte skulle vara ett misstag hade jag aldrig trott. Nu när jag ser på det såhär i efterhand, visst, vi hade jävligt kul. En liten stund. Innan vi gick vidare helt skilda vägar. Jag stötte på dig nån gång på stan, funderade om vi kastade bort något viktigt. Men nu vet jag, du är bara falsk, ***** **** och kräver en jävla massa uppmärksamhet. Att du inte är vid min sida längre vet jag nu faktiskt va det bästa som kunde hända mig. För vet du vad, det är inte en enda människa som bryr sig om dig, precis så som du inte bryr dig om dem. Och jag är bara så jävla glad.

2 kommentarer:

  1. Förbannat bra skrivet av dig Nenee! Jag gillar dig och allt det dära stämmer in ;)

    SvaraRadera
  2. HE HE Precis som Rikard Olosson är du så bra på att håna folk.. Love it!!

    SvaraRadera