20 mars 2010

Mot Göteborg!


Jätte gammal blomsterbild.
Denna dag har ägnats åt att göra chokladpudding med storasyster. Altså inte blanda pulver med mjölk utan socker och kakao och gelatinblad och grejer. Blev inte så god som jag förväntat mig. Men men. HEHE
Har också letat efter en balklänning. Har hittat en som jag tror att jag vill ha. Men det enda jag kan tänka på är att jag hittade den perfekta, men i fel storlek. Denna är lite liknande iallfall men då kan jag istället inte bestämma om jag vill ha en svart eller röd. Det är inte lätt att vara Linn.
I morgon ska jag spela teater på folkets park en sväng innan det bär av till Göteborg med Sanna för att ännu en gång se kent. Kommer bli kalas!
På måndag börjar jag in praktik på jnytt. Är mest rädd för att jag inte kommer hitta dit. Men det löser väl sig, kanske. Nu packar vi och sover.
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar