27 mars 2010

Genom en lång kall vinter

Och dom säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland, genom en lång kall vinter.

Gränna hamn. Vintertid. Väldigt kallt och öde. Jag gick dit en sväng med kameran i hopp om att få se något spännande. Det såg ut som det gjort de senaste fyra månaderna.


Vårklänningen och strumpbyxorna fick idag åter igen se dagsljus. Även så vårskorna.

Efter detta kände jag att jag var värd en hallon- och blåbär smoothie så jag lagadetill en sådan till mig. Ikväll blir det att se Benjamin Buttons otroliga liv. Med mig själv. Helt ensam. Men efter en lång kall vinter ser vi nu hoppet, iallafall jag. När våren vaknar till liv brukar människorna göra det samma.

Kram & puss

1 kommentar:

  1. Hej! Din blogg är jätte fin, kolla gärna in på min http://feliziaeskilsson.blogg.se

    SvaraRadera