03 mars 2010

Glass med jordnötter!

Oj oj. Nu blev plötsliugt allt väldigt jobbigt i mitt liv. Har bestämmt mig för att gå på balen nu efter många om och men. Min fina fina Sebastian är så gullig och stället upp och går med mig men då återstår ju bara alla andra hundra saker att bestämma. Vad ska man ha för klänning? Skor? Hur ska man ha håret och hur i hela fridens namn ska man få tag på en bil? Och inte minst, hur ska jag ha råd? Menar, jag är ju fattig och utan jobb.

Nu har jag ätit räkmacka och sedan vaniljglass med jordnötter (Tack Anton för tipset! Jag är helt såld på glass med jordnötter nu!). Mamma fyller nämligen år idag. I morgon tänker jag vila upp mig efter dagens hårda historia prov som jag pluggat ihjäl mig till, och samla kraft inför fredagens bus.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar