18 mars 2010

Projektrapport



Sitter här in i sista stund och försöker skriva färdigt rapporten till mitt projektarbete. Har haft all tid i världen på mig att göra detta sen i september men det är klart att man ändå är ute i sista stund hur lång tid man än har på sig.
Jag är iallfall väldigt stolt över min insats. Har nog aldrig skrivit mer än max 1,5 a4 till något skolarbete förut. Vet inte riktigt hur mycket detta blir men det börjar nog faktiskt luta mot 2,5-3 sidor. Beror ju på hur man räknar. Man skulle kunna se det som 8 sidor men då är de ju till viss del tomma. HE HE

Tips till er som ska göra projektarbeten i framtiden:
  • Börja i tid
  • Görfärdigt i jätte god tid
  • Göra inte en fotobok för det är jätte svårt att skriva om hur man gör det i text på ett helt a4. Det finns liksom inte så mycket att skriva om det.
  • Jobba inte ensam, för det är bara tråkigt.

Glöm aldrig det! Nu ska jag och min kalla kopp med te jobba vidare.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Oj! Kan inte minnas ett enda arbete på gymnasiet som jag gjorde som var mindre än 7-8 sidor :( Min projektrapport var på totalt 104 sidor tror jag :P

    SvaraRadera