23 april 2009

Lalalala

Vilken härlig dag. lalalala Ja idag vaknade jag av att Ted Gärdestad sjöng denna fras och jag fick känslan av att det skulle bli en härlig dag. Och jovars. Blir man inte glad av ananas och snälla farbröder som släpper före en i kön på coop när man ska köpa plåster? johodå det blir man! När jag blir gammal nog att handla på coop så ska jag också släppa före folk i kön om dom ska köpa plåster. Speciellt om det är hello kitty på dom.

När jag kom hem så kom jag på att man använder webbkamera alldeles för sällan. så jag gjorde det. för att visa hur piffig jag var idag... ungefär.
Lite för att visa att jag kan göra tejp i photoshop också.
Mycket avanserat!

Nu ska jag laga mat (koka nudlar) mmhm! Matlagning på hög nivå! Gott blir det också. Det är nog det jag är som bäst på att laga faktiskt...

Kram & puss

1 kommentar:

  1. Ja tror jag anar en liten fjortis där i Linn :O

    SvaraRadera