02 april 2009

Hallelulja

Även idag så rensade jag och syster gamla skojsaker. Idag var det från Lågstadiet. Det är inte klot vad vi skrattade. Har nog aldrig skrattat så hysteriskt förr, jag menar det verkligen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH!
Jag måste du f*n varit jesus i mitt förra liv. Åtminstonne nunna eller liknande. För så mycket jesus bilder som jag hittade bland mina lågstadiegrejer är inte normalt. Inte klot vad dom hjärntvättar ungarna i skolan nu för tiden. Vilken tur att man tillslut skaffar sig en egen uppfattning om världen för annart vetitusan hur den hade sett ut.


Sen i mitt nästa liv kommer jag nog bli författare. Detta är sagan om svanprinsessan.

Det var en gång en svanprinsessa som hette odette. Det var en gång en prins som hette Derek.
Prinsessan och prinsen bodde inte i samma slott. Såhär såg prinsessans slott ut. Prinsens slott är här på bilden. Vilket tycker du är finast? Här är prinsessans rum. Du kanske undrar vad jag har? Böcker. Här är prinsens rum. Du kanske undrar vad jag har? Böcker.

Snep snap snut såvsabansl

"Jag kan klippa blåklint"

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. HAHAHAH! vilken jävla jesusgrej!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Elelr hur! Helt hjärntvättad XD

    SvaraRadera
  3. Jag tycker sagan var i toppklass. borde ta och redigera lite och sen trycka en bok :D <333

    SvaraRadera