15 april 2009

Systrar och kent

Jag är så avundsjuk på min syster. det är ju inte rättvist att hon ska få ha en sån underbar syster som mig! Det är ju inte klokt va snäll jag är. Ja hon är väl helt okej hon med men hör och häpnad, när vi kom hem från skolan idag så gav jag henne massage i nästan TVÅ timmar! Helt otroligt. Hon fick också som bonus en kurs i kent som innehöll allt jag vet om dom, desar liv, låtar, skivomslag, videos mm. Så det tog en stund. Men jag menar, hon kan ju inte vara syster med mig om hon inte känner kent, det är ju högsta grad av allmänbildning. Och nu är jag jätte glad och lyssnar på dom hela kvällen, dessa fina killar. ^^


Denna låten bokar jag till mitt bröllop (eller begravning om den hinner före) någon gång i framtiden, så ni skulle bara våga ta den före mig!

Annars så händer det så otroligt mycket i mitt liv så hinner ju knappt blogga i dessa tider. Upptagen kvinna är jag. Det känns bra att säga så, då känner man sig viktig. Slut på påsklov kan jag också säga. Kanske inte lika kul.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar