28 april 2009

ingenting

Denna dag måste hata mig. Börjar dagen i skolan med nationella prov i engelska, skriv. Och jag är jätte duktig på engelska, för att inte tala sanning. Efter en liten panikattack fick jag tillslut ihop en usel liten text på två sidor som jag nu i efterhand inte har en aning om vad det står i. Min lärare kommer nog få sig ett gott skratt när hon ska rätta dom. Tur att man kan roa någon.
Nu är jag hemma och tänkte lägga in lite bilder på datorn men inte tusan ska det gå. Försökte hela dagen igår också men det GÅÅÅR INTE! Jag blir så frustrerad. Förstår inte hur svårt det kan vara. Nåt allvarligt problem måste ju denna datorn ha. Hakar uppsig och håller på. Blir väl inte att redigera några bilder idag heller verkar det som.
Tänkte åka in på teatern sen som börjar vid 7. Men när jag kommer dit så kommer dom väl säga att jag inte ska vara där, för allt annat går ju så underbart bra idag.

Kram & puss

1 kommentar:

  1. aww :) jag hade med engelska, det var ett ganska uselt ämne tyckte jag :(

    SvaraRadera