06 april 2009

Intessant vetande

I lördags då så var det överaskningsfest för Johannes som fyller 18 på lördag. Han blev mycket glad över sin present som var i form av ett kolage med bilder och lite fina citat, med tillhörande stringtrosor i storlek 40.
Går dagen ägnade jag då åt att kolla på 4 avsnitt av "Vem vet mest?". Oj vad man skulle förlorat i en sån tävling. hahaha!

Nu så har jag precis ätit frukost i form av macka och apelsiner (plural) och tänkte gå tillbaka till uteplatsen som denna dag verkar bjuda på sol. Jag hade också tänkt göra komleteingsuppgifterna efter sammhällsprovet som jag inte riktigt klarade i höstas, men oj vilken otur man kan ha som glömde frågorna i skolan. Oh nej! Jag kunde inte göra det på detta lovet heller. Ja ibland har man ju oflyt. Men.. mer sol och mer påsklov till mig. ;)

Kram & puss

2 kommentarer: