16 april 2009

mitt samvete

Vissa dagar är sånna att man kan tänka på precis vad som helst och tycka att det är en världskatastrof. Att man kan börja stor gråta för att man är hungrig eller att något slängt en glasspinne på marken. Idag var en sån dag.

Annie kom som lite av räddaren i nöden och drog med mig till a6. Där var det trevligt som vanligt, men efter några timmar fick man också som vanligt dåligt samvete pga. alldeles för mycket slöseri med pengar. Idag blev det en ny jacka (behövs ju faktiskt, kan ju inte ha en svart. mamma håller med) och en bikini (behövs ju också jätte mycket, måste ju ha någon att byta med under beach 09) och lite annat smått och gott och onödigt. Men utan detta hade hela min dag varit fy åt ägjoa så jag tycker minnsan att jag var värd det här!

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar