10 april 2009

Jag drömmer om cyklar och..

Jag vaknade, tänkte "idag måste jag cykla". Så efter frukosten vid elva tiden tog jag och Anna Lena en cykeltur på 1,5 timme. Detta har hänt NOLL gånger i mitt liv. Jag känner mig något såå otroligt duktig. Och lite dåligt samvete för att jag har en 6 år gammal cykel som är näst intill oanvänd. Är det något i luften som våren tagit med sig eller varför cyklar jag nu som aldrig förr? Känner att detta är nog min grej. Någon som ska med på en tur så säg bara till!

Kram & puss!

3 kommentarer:

  1. låter som mig då :) hahaha fett skönt ändå att cyckla :) // ola

    SvaraRadera
  2. Det är vuxenpoäng på det tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Ja är det ålderskrisen måtro? Har ju trots allt endast 2 månader kvar, sen börjar vuxenlivet. Ta ansvar och sånna grejer, gäller det även att börja motionera?

    SvaraRadera