11 april 2009

Kommer sakna dig

Det enda dåliga med sommaren är att det blir alldeles för varmt för att min käraste basker ska kunna användas. Jag saknar den allaredan. Kanske att den får smyga fram en liten sväng i mitten av juli när regnet kanske faller. Jag hoppas på det. Den är ju faktiskt en del av min identitet nu mera.

Jag har inte glömt att det är påskafton idag, jag försöker bara inte låtsas om det. Lite har vi iallafall firat med påsktårta som jag garnerat så fint. Påskägg har jag fått också av pappa och Anna Lena. :)

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. trevligt med påskägg :) själv fick jag inget :( .. men jag är lika glad för det :) fick ju pratat lite med dig idag så .. :) men din basker kommer finnas hos dig även om du inte har den på dig <3 :) // olis

    SvaraRadera
  2. Ah. Tur att detta gjorde dig så glad. haha.
    Klart den kommer va hos mig, tänker aldrig lämna den ifrån mig! Men vill ha den på mitt huvud:(

    SvaraRadera