17 september 2009

Tutan

Spännande dag idag. Träffade flickorna på mackmakeriet och tog en kaffe före skolan som började runt 2 tiden. Har även betalat 2 körlektioner som jag inte fått ut ett skit av. Jätte roligt. Verkligen. Sen vart jag på vårdcentralen och fick vaccin inför thailandsresan. Eller jag har inte tagit det än. Vad jag kan minnas från förra gången så smakade det inge vidare.
Nu sitter jag och skriver historiearbete om Tutankhamon. Skrivit 2 rader. Kört fast. Tycker jag har fått med allt värt att veta. Ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i om man hitta nån gammal gubbe i egypten för 100 årsen. Spelar inge roll om han är 5 eller 5000 år gammal. Det intresserar mig bara inte! Kommer aldrig bli klar med detta. Speciellt inte dom närmaste månaderna....

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar