19 september 2009

Super mario

Hittade mitt gammla nitendo från 85 som jag är uppvuxen med. Har tillbringats många timmar framför detta vill jag lova. Och det funkar lika bra nu som för 20 årsen. (Lite glapp i paus-knappen bara haha)

Har också satt upp lite bilder och krokar på min vägg. Så nu känns det lite ner ombordnat och personligt. hheheheNu ska jag snart iväg till Matilda bestämmdes nyss. Mysa lite och så blir det utgång sedan. Hon bjuder även på sovplats för natten :) Och DÄR gick jag miste om min "vara hemma och slappa- helg" Men det gör inget :)

Kram & puss

6 kommentarer:

  1. VA KUUUL! då kanske vi ses! puss!

    SvaraRadera
  2. aah ska aless ut?! :D nice! pussipuss

    SvaraRadera
  3. Hej du. Jag vill ha lite bilder på rummet, har ju inte sett det nu när det är klart i sin helhet. ladda upp lite please?! kram på däj

    SvaraRadera
  4. SV Storasyster: Jag ska bara sätta upp lite mer grejeor på väggarna så det inte ser så tomt ut. Men det kommer säkert någon gång i veckan :) Kram kram!

    SvaraRadera
  5. HAHAHA LIIIINNN!!! vilka porrbilder på din vägg xD

    SvaraRadera