28 september 2009

Och hon shopar igen

Hade lite tråkigt så fixade lite dreads i mitt hår. Inte hela då. Men lite grann. Syns lite dåligt kanske, men de är där. Hemma från skåne nu då. Där va väldigt trevligt. Tänker flytta dit för övrigt, för dom har inga träd där. Hatar träd. Är bara ivägen när man ska ta kort och grejer. Så är dom fula med. Så skåne blir bra. Eller asså. Dom har ju träd, men ingen skog. Så det är väl igentligen skogen jag ska rikta mitt hat mot.

Shopade lite på håltimmen med Amanda och Annie. Det var längesedan! Blev ett linne och en mys mys mys kofta. Mmmm. Det va jag värd efter 2 månaders shoping uppehåll.
Nu ska jag vila upp mig och kolla på andra avenyn innan jag ska iväg och träna vid 7. Måste även skriva klart projektplanen. baah!

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar