09 september 2009

Tankspridd

Idag skrämde jag livet ur mig själv. På väg hem från skolan. Hade precis gått på bussen och åkt en hållplats. Då slog tanken mig "MIN KAMERA ÄR KVAR PÅ BUSSHÅLLPLATSEN!". Min käraste ägodel! Och den är ju inte värd några tusen heller med alla objektiv och grejer. Så jag slängde mig av bussen och återförenades med min vän efter några väldigt långa och nervösa minuter. Den satt där och väntade så snällt på mig. Fattar inte att jag är så tankspridd jämt.
Efter som jag fått gå av bussen va jag ju tvungen att vänta på nästa i en timme och undertiden gick ja en sväng till pricken röd och lite andra secondhand affäret. Tnäkte nämligen bli lite kreativ och sy/sy om en klänning men hittade ingen bra...
nu har jag pratat på för mycket. Snart ska jag träffa Lina och My och haen trevlig kväll :)

Kram & puss

1 kommentar:

  1. Låter som en alldeles hemsk eftermiddag .. hade jag glömt min dator tex.. "med samma värde" jag hade ju sprungit fortare än forest gump alltså :D .. men tur ni hitta varandra igen .. :) en spännande dag med andra ord ..

    snart kommer du hit och det ska bli så JÄävla kul <3 saknar dig linn .. puss puss

    //Olis :)

    SvaraRadera