23 september 2009

Skolfoto

Linn 2007Igår träffade jag Lisa efter skolan. Jag unnade mig äntligen min efterlängtade pizza som jag varit sugen på i flera dagar. MhhhM! Har nog aldrig varit så mätt. Jag har heller aldrig varit så fattig som jag är nu. Har inte shopat på kanske 2 månader men igår kände jag att jag bara va tvungen att köpa något. Men det går inte om man inte har pengar. Så det blev helt enkelt inget. Detta gjorde mig ledsen. Jag känner att jag hade varit värd en ny klänning eller liknande efter som det var så längesedan.

Nu är jag i skolan och har precis tagit skolfoto. För sista gången! Och jag fick stå upp för första gången! Så nu kan jag säga att jag ätnligen känner mig som en riktig människa.... EHE. Nu ska jag studera.

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. Nu får du äntligen känna dig hel som människa! Jag stog, tro det eller ej, upp både andra och sista året! Studentbilden fick jag dock sitta... Sen är det klart alla förtjänar att shoppa! Gör ju livet mer värt att leva :)

    SvaraRadera
  2. SV Niclas: ååh! Jag har sagt varje år att "nu vill jag stå upp" så i år bara fick jag göra det. Fick något likt en chock. Men jag är stolt.
    Jag va så stolt över att inte shopat på så pass länge. Förut va det fera gånger i veckan. Så när man ville unna sig något så kunde ajg inte det:(

    SvaraRadera
  3. Jag är otroligt glad för din skull! Har bara köpt ett par jeans på senaste, snygga! Sen kom mamma hem med en asnice, rutig skjorta och en fin svart tjocktröja, båda från Fred Perry :D

    SvaraRadera