24 september 2009

Mot skåne!

Godmorgon! Gårkvällen va nice! Jag fanny och my bytte födelsedagspresenter efter som vi inte riktigt fått något bra tillfälle tidigare att göra det på. Jag fick vandrandepinne!! :D:D Den ska jag ta hand om så den blir en halvmeter så jag kan gå ut med den i koppel ^^ Fick en mycke fin sjarl med :)

Nu har jag vaknat ganska nyss. Har studiedag idag så jag packar väskan och drar till skåne över helgen :D Ska hälsa på min käre vän Ola. Hoppas det finns internet på tåget, annars blir det film hela vägen. Kanske lite skrivande av projektplanen med som ska va klar om en vecka. Trallala. Nu blire frulle.

Kram & puss

7 kommentarer:

  1. Tjo! Du var långt söderut du :) Du passerar inte Helsingborg?

    SvaraRadera
  2. hehe ajjemen. Eh jag tror inte det? Kanske om jag får tid över hahahaha. Långt dit va?

    SvaraRadera
  3. Nja det är ju en bit :) Men Skåne är inte så stort :D

    SvaraRadera
  4. Aja ok. Men det får väl bli en annan gång då =)

    SvaraRadera