07 maj 2009

Sandaler

Idag va jag i skolan och hade svenska och engelska. Slutade 10.15. Lagom tid. Fick veta att jag fick godkänt på mitt engelska nationella som jag gjorde förra veckan. Jag är oerhört nöjd!
Det firade jag med att ge mig dessa underbara skor från indiska.

Min mobilkamera är bra som vanligt.

Jag har aldrig ägt ett par sandaler i hela mitt liv. Kanske för att man ser vilka fula tår jag har då. Men det struntar jag i för dessa skor är underbara!

Nu har jag ätit nudlar och macka med ost med hål i . Gillar inte ost med hål i . Hålen är äckliga. Ska börja packa ner filmer och sånt man inte använder och sedan kolla på Tyra Banks show och topmodel. Kanske ska ta lite bilder till min hemsida som jag tror ska vara klar i morgon med. Har ju köpt frukt idag som jag ska fota lite...

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar