03 maj 2009

En kopp kaffe på Claras

I helgen så skulle jag varit med Marie och hjälpt till med någon muffinstävling för barn. Men jag försov mig (jag som aldrig försover mig). Så jag åkte till Jimmy igår och kom hem idag. Eller innan jag åkte hem så stannade jag lite i staden och tog en fika med Sanna. Rorro var också med.
Då såg man ut såhär. Fast jag såg inte så pigg ut på bilden. Måste vara för lite, eller för mycket, sömn i helgen.

Nu vill jag sova men är jätte pigg. Linn ska till skolan i morgon och kommer vara jätte trött. Har ju körlektion innan skolan med. Ni får se upp lite extra på vägarna i morgon bitti för trötthet och köra bil ska visst inte vara en bra kombination har jag hört.
Men det blir väl godnatt så småning om hoppas jag.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar