10 maj 2009

Helgen

Nu är det dags att uppdatera sig för nu har jag varit utan dator sen i fredags. Åskan har tagit sönder min dator, tv och mitt bredband.

I fredags var jag, Fanny, My och Fannys pojkväns kompis hemma hos Fannys pojkvän. Hade trevligt och spelade spel och åt pizza. Lördagen tillbringade vi i rådhusparken där skolan tvingade oss att vara med på eu-dagen. Tog lite bidler och så. Det var lagom tråkigt... Men men.

Resten av helgen har jag ägnat åt att packa och slänga saker. Eftersom att jag inte haft något internet har jag gjort detta med mycket stort engagemang. Jag har inte heller kunnat lyssna på kent på hela helgen efter som att alla dom skivorna är hos mamma. Så jag har lyssnat på takida och p3. Dom spelade kent, dom andra, en gång men jag hörde bara slutet så det räknas inte. Så nu har jag kent abstinens. På riktigt.
Jag har också sålt min moppe så nu har den ett nytt hem där det säkert kommer att trivas.
Sen så kan jag berätta att jag nu fått ersättning från länstrafiken för att dom va elaka mot mig här om veckan så nu ogillar jag dom inte så mycket längre :)

Nu äter vi kvällsmat. Godnatt.
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar