25 maj 2009

paaaaah

oh Herre jösses. Har hållt på och flytta hela helgen så har varken haft tid eller tillgång till internet. Men jag överlevde. Det känns otroligt bra att nu enbart ha 3 minuter till bussen istället för 30.

I lördags åkte jag till Sanna och gjorde mig iordning till Matildas 18års firande. Det belv en trevligkväll måtro. Grillade, åt potatissallad och pomes osv. Men åkte hem tidigt för dagen efter skulle jag jobba på Cafét första gången för i år.

Har också köpt en hatt :) hoohoo

Nu är jag i skolan. Dom har fått försig att vi ska ha projekt vecka tillsammans med ettorna. Ska göra om hälsa vilket inte är mitt största intresse om man säger så. Jag tog mig an att ansvara för bilderna så 6 bilder ska jag väl kunna fiska fram under veckan. Nu ska jag springa iväg på körlektion.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. haha fan va lam jag är. läst körlektion som i sång. jag bara vafan :D när började nenee med det ! men men. hur går de me brummandet?

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Nä det kommer ni nog aldrig få uppleva att Nenee börjar på sång. det får vara nog med det i duschen.
    Brummandet går väl ganska ok, men det är en lååång bit kvar. haha

    SvaraRadera