01 maj 2009

Första vackra dan i maj

Denna dag sken solen. Men jag har varit och kollat på mitt blivnde hem för första gången. Det såg trevligt ut, där kan jag tänka mig att bo. Så om 22 dagar hade jag tänkt å flytta till Gränna. Spännande spännande! Funderar bara lite över hur ajg ska övertala pappa och Anna Lena till att låta mig tapetsera Grön eller orange -vit blommiga tapeter. Men det ska nog gå :)

Nu ikväll var jag, Annie, Emmy, Hanna, Wallen och Andreas på öis och spelade fotboll. haha! Tro det elelr ej. Jag har nog inte rört en fotboll eller varit på öis sen jag slutade träna de när jag gick i åttan. Jag är jätte duktig. eehrm. Men roligt var det!

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. ska du flytta? lägenhet eller vad? berääätta!

    SvaraRadera
  2. haha. om de ändå vore så väl .:P Nä men pappa och Anna Lena ska flyta ihop och har köpt ett hus i gränna. Så jag får väl följa med ett tag. Men det känns bra att slippa skogen:P

    SvaraRadera