07 maj 2009

Mitt 90tal

Rensade lite saker idag med. Öppnade lådor som inte varit öppnade de senaste fem åren. Jag hittade ett antal hundra pennor och suddgummin, fönsterfärg och pengar som inte längre går att använda. Jag hittade pärlor och mängder med brev och grattulationskort.
Jag hittade dehär två små burkarna som man hade hemlisar i när man var liten. Otroligt bra att ha!
Jag hittade denna fantastiska tomat telefonen som dessvärre inte fungerade så bra. Men jag var tvungen att spara den iallafall. Pappa lovade att försöka fixa till den någon gång. Jag hittade dehär PEZ aparaterna som man typ älskade som barn!

Det kommer säkert upp fler bilder på intressanta fynd som jag säkert kommer göra här i framtiden. Jag visste inte att mitt rum va en sån skattkammare. haha

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar