29 maj 2009

Redovisningar ock sånt

Jag känner mig så otroligt gammal och trött. Haft projektvecka och sitter nu mitt emellan två redovisningar. Jag har ingen aning om vad jag ska säga. Dålig på att improvisera är jag också. Men jag ska ta mig ignom detta. eeehahah. Efter skolan ska jag träffa lisa, köpa vita strumpbyxor, gå till teatern och sy lite på min nakenkostym. Ska spela naken och man och eh. jaa. Ni vet kanske vad som behövs tillverkas då... lalala

Under veckan har jag levt vidare utan internet. Det kommer trolgitvis på måndag. Fast min dator är fortfarande jätte sönder så något internet har jag väl kanse ingen användning för iallafall... Jag har då passat på att öva teater, nu kan jag nästan alla repliker. Jag har också fikat med Eric som var snäll och tiillbringade min överblivna tid mellan skolan och teatern på waynes. Igår hade jag dålig dag vilket också blev en dålig körlektion som vi inte vill prata om. Lisa rädade dagen med chokladbollssmet och skrämma katter.

Nu börjar min redovisning del 2. Lyckatill Linn! Du klarar detta. jaah..

Kram & puss

1 kommentar:

  1. i will never forget ;) haru sparat några pengar än? haha. när blir inflyttningsfesten i nya huset? ;)

    SvaraRadera