01 februari 2009

Åka bil och sånt

Idag har jag för första gången övningskört med min opel. Eller ja, egentligen pappas, men känns bättre att säga min efter som han redan har en annan bil. :P Gick as bra. Fick bara kärringstopp 12945 gånger. Men jag klarade av att parkera och backa. Det ni!

Sen åkte jag iväg på teater. Va typ möte och skulle spela upp en grej. På typ max 5 minuter. Gick väl bra men han inte att stanna kvar på mötet för bussarna går som dom gör.

Klänning från Linns utklädningskläder 0:-

Gick igenom gammla utklädningskläder när jag kom hem som jag haft sedan jag föddes ungefär. Fann denna underbara klänning, som egentligen är en kjol. Tänkte att "den kan ju komma till användning". Galet va mycker saker man har som man inte kommer ihåg som faktiskt kan komma till användning.
(Erkänn att jag nästan ser lång ut på den vänstra bilden!)

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. lång som fan på den vänstra :O.. men sen ser man sån dvärg du e på den andra ;)

    SvaraRadera
  2. Fan verkligen snygg och sånt :) klänningen går inte av för hackor ;) men aa klart bilkörning är din grej linn <3

    SvaraRadera