16 februari 2009

Kinder

Första dagen på praktiken. Började såklart med att försova mig. Pappa väcker mig 10 minuter innan vi skulle åka "eh, du kanske borde gå upp nu?". Ja! Du hade inte funderat på att väcka mig LITE tidigare? Tydligen inte.
Så på grund av detta så har jag inte vaknat än idag. Har hållt på att somna hela dagen, men det hade kanske uppfattats som lite oförskämt att somna på praktiken. Om jag ändå fått vara med dom mindre barnen som har sovstund. Men icke, fick vara med 4-5 åringar. Dom lekte själva så vad jag gjort idag är dricka kaffe. Och fixat iordning lite bilder till dom. Rätt soft jobb ändå. Kanske något man skulle sattsa på. ..
Så idag har jag då träffat alla som tog hand om mig när man var liten och vilsen. Har hört meningen "jag känner igen dig" alternativt "Det är ju du! Va roligt!" NÅGRA gånger idag. hahaa
spännande med barndommsminnnen. Nu borde jag sova. Klockan är ju bollibompa dax.

Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar