13 februari 2009

Hon lever än

Hoj hoj. Nu behöver ni inte oroa er mer. Jag kan härmed meddela att jag överlevt ännu en tågresa! Och ja, det senaste dygnet har varit trevligt :)
Jag återvände till staden idag vid typ 2 tiden. Då träffade jag Lisa en liten sväng. Gick på stan och hade skoskav och köpte ett par gula leggins. 20% på hm. Sånt gillar Linn.

Något inte lika glädjande är mitt hår för tillfället. Jag har faktiskt ett par ögon där under någonstans, även om jag inte ser något med dom. Och finne på kinden.
Älskar att vara tonåring <3
För övrigt har jag skaffat mig en praktikplats. Ölmstads fritids/förskola. haha! Dom visste vem jag var när jag ringde efter som jag gick där för alldeles för många år sedan. Det ska bli spännande. Har inte gått inanför dörrarna där sen jag slutade på skolan för 5(?) årsedan. Har det verkligen inte gått längre sen man slutade 6an? Jag är kanske inte så gammal som jag trott. hahaha!
Kram & puss

1 kommentar: