05 februari 2009

eherrrr

Ny klänning igen ^^ Nästan så man kan tro att jag är gjord av pengar. Men så är tyvärr inte läget.

Slutade tidigt idag så jag, Fanny, My, Elin och Lina gick och åt kina mat. Mmmmm!
Sen åkte jag till a6 och köpte klänningen. Och nu är jag trött och irriterad. Vet inte varför. Borde vara glad, sista dagen i skolan i morgon på 3 veckor. Först lov och sen praktik. Kanske borde börja fundera på att skaffa en praktikplats?
Nu måste jag kolla på Anders & Måns. Har kommit på att jag inte sett alla avsnitt så håller på att kolla igenom alla. Är på typ avsnitt 8. Bäst dom är.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. Anders och Måns är underbara, ser på om dom själv nu. Om man tar all internetsladd i hela världen och rullar ihop den till en boll, vet du hur stor den blir då?
    Jättestor.
    Oh, minnen från högstadiet kommer tillbaka nu...

    Snyggt inköp förresten.

    SvaraRadera
  2. anders och måns är bäst! och fin klänning dessutom.

    SvaraRadera