14 februari 2009

Jag såg en bild från mitt 90-tal

Idag tänkte jag att jag skulle byta bilder på min vägg. Och då kom jag på tanken att det var längesedan man kollade på riktigt gammla bilder. Och ja. Här har du mitt liv.

No name!

Dagen då friheten tog slut. Linn börjar 1an.


Ah. Jag skulle ju bli fotomodell! Trädgård 04(?) och Rhodos 03.

Och slutligen. Idag vaknade jag vid typ 10 av att annie ringde. Så hon och Emmy kom till mig och åkte pulka på min väg. Backen va brantare när man va mindre. Men osch va de gick! Och skojigt var det. Men kallt.

Passade också på att bygga en snögrotta.
This is me in action!
Ah! Kom och tänka på den där låten i lejonkungen 3 när timon är as klantig.
"Gräv en tunnel gräv, gräv en tunnel. gräv en tunnel gräv gräv en tunnel" Osv. SJUNG UT! Ni vet vilken jag menar.

(Bilden går inte att virda på av nån galen anledning.)
Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar