23 februari 2009

Vi var alla en gång små

Dax för ego bild. Va ett tagsen nu. Klippt luggen och allt.. Idag vart jag tillbaka på praktiken. Satt och målade lite. Och hängde upp deras fina konstverk i taket. Det blev super tjusigt!
Tror inte det är bra för mig att ha praktik på dagis. Jag håller på att förvandlas till en av dom! Utan att vara det minsta ironisk. Idag bar jag ett par lila byxor, och gillade det, och jag pratar som om allt jag säger vore något helt nytt och jätte spännande! Undefär "Koooollla vad jaaaag har mååååålaaaat. Deet är en bååååt". Tror det börjar bli dax att träffa någon i min egna ålder snart.

För den uppmärksamme så gjorde jag ny design på bloggen igår. Jag är mycket missnöjd så det blir nog en ny igen mycket snart. Den här är alldeles för vuxen för min personlighet.

Kram & puss

1 kommentar:

  1. kommer de ingen lycklig bild på dig o din mobil ? :O

    SvaraRadera