31 januari 2009

Schuppschupp

Fy va svårt det är att komma på rubriker asså -.-

Min dag belv inte som planerat. Har städat, duschat och ätit apelsiner. Va läskigt det är när man skalar apelsinen och man ser att den är röd inuti, fast att man va säker på att de va en vanlig apelsin. Liksom "Nej! Frukten blöder!".

Har också hunnit med att färga håret. Samma som innan så ingen större förändring. Tänkte bara trolla bort utväxten men aa.. Blev väl lite halvdant. Bättre än innan iallafall. Ska aldrig mer lyssna på när en frisör lär mig hur man ska färga håret. Hon sa ju ifs att man skulle ta hjälp av en vän, men jag är min vän.

Tog lite bilder med cam idag. HAHA. Va ju ett tagsen! Kom på att det är rätt bra. Man behöver ingen sladd å sånt att föra överbilderna till datorn med och man ser inte hur förjävlig man ser ut utan smink. Men säg, ser jag inte lite ut som en liten pojke från 80-talet? Syftar på Oskar i låt den rätte komma in. Erkänn!

Kram & puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar