17 januari 2009

Telefonen, kaffe


Igår började jag inte skolan förens ett så åkte med farmor och farfar till a6 för jag skulle köpa en kopp på ikea. Den gula fina ni ser i bild. Helt underbar är den! Funderar på att köpa en grön också men den va tyvärr tillfälligt slut. Fick två ramar av dom också :) Sen skulle jag köpa hårfärg på hm, så råkade gå förbi rea avdelningen. "Tag 2 betala för 1"
Vem kan motstå detta erbjudande? Hade 5 minuter på mig innan bussen gick så letade snabbt ut 2 tröjor. Den gula på bilden och så en blå/svart randig. Mycker vackra. Fattar ni? 2 tröjor och hårfärg för 100:-! Borde jag inte få pris eller någonting?
Sen när jag kom hem igår så fick jag den underbara telefonen av pappa. Finast ju! :D haha Nu är jag lycklig.

Kram & puss!

1 kommentar:

  1. eysch! sån telefon har jennie och boffe också :P jävligt jobbigt när man ska slå en 9a.. :P

    SvaraRadera