11 januari 2009

Lisas helg

I fredags kom Lisa till min skola och hälsade på lite. Eller väntade på att jag skulle sluta. Har ju ett sådant fantasktsikt schema så slutar halv 5 varje fredag. Woho! Lyllos mig!
Sen när vi kom hem till mig fixade vi dreads till henne. Sov och vaknade vid 8 (?!) och jag va snäll och satte i dreadsen på henne. Måste skaffa sånna själv med. Saknar dom. Tänkte ta och göra de idag. Började lite men tar ju så förbaskat lång tid. Kul är det ju inte heller.Får se när jag hinner göra klart dom. Jag kämpar på!

Sen åkte vi till Lisa och jag sov där i natt. Bäst <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhynpq17jLOc9b7_QyJjbcP-8txemuByKD4Z2WbHnDsZcuhHb6zBuVHcoRaDkfxo_KjCxlb6sw_GLS0ajtgVgMCvmI7M3lSiGMo1vYIVmlUhwoSaL_PosjjjuFyY_DeY-78zZgqn6rkeCM/s1600-h/1.jpg">
Kram & Puss

1 kommentar: