06 december 2011

(sen)Lucka 6: Berätta om bloggarna du läser

Nästan alla bloggar jag läser finns länkade här till höger. Jag ska försöka välja ut några favoriter utöver annikas som jag ju redan skrivit om.


Emma Sund
Har en väldigt fin blogg. Jätte fina bilder och det är ju därifrån jag lånat denna julkalendern. Hon tar världens finaste bilder och har ännu tjusigare klänningar!

Fokis blogg blir jag nästan lite arg av att läsa. Hon får typ alltid va på semester i underbara varma land.

UnderbaraClara har världens finaste hem. Speciellt kök. Skulle göra av som helst för dom fina köksluckorna! Dock får man lite ångest av att läsa hennes blogg för hon är så himla duktig hela tiden. Har hon inte bakat bullar så har hon kokat sylt eller målat om vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar