03 december 2011

Lucka 3: Berätta om din bästa vän.

Min bästa vän måste jag ändå säga är Ellen. Ellen är världens härligaste och finaste människa med barnasinnet kvar. Har aldrig haft tråkigt med henne.
Jag och Ellen träffades första gången 2007 när vi båda skulle spela med i "Fyndigt svammel Povel Ramel" på Jönköpingsteatern. Sen dess har vi gått i samma teatergrupp. Nu mera är vi också kollegor.
Man vet aldrig riktigt när hon ska dyka upp. Ibland kan jag hitta henne i min TV-soffa när jag kommer hem. Vi brukar göra viktiga saker ihop så som att dricka kaffe, leka med katten(Ellen är Frasses gudmor), gå på picknick och baka kakor. Mycket kakor. Det gillar Ellen. Och disney. Göteborg gillar hon också. Hon påstår att hon ska flytta dit men isåfall följer jag med. Och Bassen och katten såklart.
Till våren planerar vi en resa till paris och i sommar hoppas jag att det blir en tripp till borlänge och Peace and love festivalen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar