01 december 2011

Lucka 1: Berätta om dig själv

Jag är så himla dålig på att blogga. Emma sundh på damernas kanske har lösningen. För ett tag framöver iallafall. En julkallender där man skriver något om sig själv varje dag. I första luckan finns "berätta om dig själv".

Jag föddes en sommardag i juni 1991. Växte upp med mamma och pappa på varsitt håll men ändå nära till båda.
Jag har hållit på med många saker genom åren så som fotboll, klättring och scouterna (?!). Men på högstadiet kom jag fram till att inget av det var min grej så jag började med teater, vilket jag håller på med än idag.
När jag gick i 9an köpte jag min systemkamera. En canon 400d och jag skulle bli fotograf. Gick 3 år på medieprogrammet. Efter det skulle jag absolut inte jobba med media.
Istället fick jag jobb på rastplats/hotell/butik/café/restaurang (vet aldrig hur jag ska förklara) där jag trivs.
När jag va 18år träffade jag min kärlek Sebastian som jag nu bor med i en 2a i huskvarna.
Här bor också världens bästa katt Frans, även kallad fasse, thunder, oskar, bebisen och Mao mm.
Jag är en väldigt nöjd människa med den värsta beslutsångesten i världen. Har väldigt svårt att bestämma något. Allt ifrån vad jag ska äta till middag till vad jag ska ha på mig eller vad jag ska ha för frisyr.
Saker jag gillar; Kakor, picknick, kent, kramar, färger, retroprylar, ordning, min familj, skor, vatten, läppstift, resor, klänningar, mackor, prickar och solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar