06 december 2011

Lucka 5: Berätta om vem du var för ett år sedan.

För ett årsen bodde jag fortfarande hemma. Det var ett halvår sen jag tagit studenten och jag visste fortfarande inte vad jag "skulle bli". Jag sökte jobb och utbildningar åt höger och vänster men inget hände.
Jag behövde förändring. Ett tag skulle jag flytta till skåne för det var ju där min kärlek befann sig, men där hade jag ju inget jobb. Här hade jag iallfall ett extrajobb.
Man kan tycka att det inte hänt speciellt mycket men ändå en hel del. Jag har blivit sambo, flyttat till min första egna lägenhet, blivit med katt, och jobbar jämt känns det som.
Jag vet fortfarande inte vad jag "ska bli". Men jag känner inte längre att jag måste komma på något NU. Vad jag vet är att det ska resas det kommande året men annars får jag se vart vinden för mig helt enkelt.
Linn, december 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar