29 maj 2010

Vad är väl en bal....

I torsdags var det bal på Stora Hotellet. Såhär stiliga blev jag och Sebastian tillslut. Jnytts bild som duktiga Cathrine har tagit. :)

Vi började vid 12 hemma hos Aless och spanade in hennes och Markus nya bostad. Hon fixade mitt hår och sminkade mig och så blev det lunch från Kaffebönan innan jag och Sebastian begav oss till Elin för att dricka lite vin och äta ost och kex.
När vi skulle där ifrån kom jag på att jag glömt Elin och Fannys biljetter till balen men hur det löste sig vet jag inte för vi mötte upp min morbror som körde oss i sin racerbil. haha
Annars var kvällen bra i sin helhet. Men mina fötter har aldrig mått så dåligt. Men det var det värt.

Tack allihopa :)

Kram & puss

3 kommentarer:

  1. SV: Åh tack va gullig du är :)
    Längesedan jag hörde av dig. Du får säga till om du har vägarna förbi Jönköping igen :)

    SvaraRadera
  2. tack för att jag fick äran att ta dig till balen =) Puss och gull

    SvaraRadera