18 maj 2010

Jag kastar sten på solen för jag hatar den

För ett årsedan såg det ut såhär. 1a april. Jag satt på balkongen i vårt gamla hus och SOLADE i BIKINI. Hur ser det ut nu? Det är fan fortfarande vinter ute! Och det är mitten av maj! Är det konstigt att man blir förbannad eller?! Det enda jag vill NU är att åka. Någonstans. Vart fan som helst. Sola, dricka paraplydrinkar och äta glass. NU NU NU! Efter som att solen ska vara så körd i huvet och inte fattar att den ska komma till mig. Jag vill inte vara med längre. Jag måste ha sol. Jag saknar Thailand och att mina vänner åker till Turkiet i morgon gör INTE saken bättre. Jag vill ha tunna kläder på mig utan att bli dödsförkyld och jag vill ha somriga färger och glass. Sommar NU! Annars tänker jag inte vara med längre.

1 kommentar:

  1. Ja det är du som har tagit dem, vad duktig du är! :)Jag fårstår dig alla vill ha sol, våren kom hit för bara några dagar sen och det är väldigt sent tycker jag, varit en låååååååång vinter :P

    Händer idag och i helgen då?

    SvaraRadera