10 maj 2010

Livet på jönköpings teater

Oj jag har så mycket att göra så hinner ju knappt ens med att kolla facebook. Då är det illa. Sebastian har varit hos mig hela helgen. Vi hälsade på hos aless en sväng och testade lite olika frisyrer till mig till balen. Duktig är hon.
Nu har vi premiär på teatern med föreställningen kalevala på onsdag så repititionerna är i full gång. Heldagar med massa saker hela tiden. Och mycket väntan. Det är skojigt minsan men väldig tjobbigt. Och jag är inte världens bästa på att lära mig repliker så för väl se hur det går på premiären på onsdag. Kan säga att jag har en roll där jag spelar hav. Det är väl en merit om inte annat?
Man skulle kunna säga att jag för tillfället på jönköpings teatern. Och där är ju fint så jag ska väl inte klaga. Men sömnig blir man.

Kram & puss

2 kommentarer:

  1. SV: Hahaha! Nej, I denna föreställningen är jag bara halv naken. Är med i en bada-bastu-scen HEHE

    SvaraRadera