26 maj 2010

Rubrik

Oj va längesedan jag skrev och berättade vad som händer i mitt otroligt intressanta liv! Jag har varit i skolan och sedan jobbar direkt efter och kommit hem vid halv 11 så känns som jag inte varit hemma på några dagar, mer än sovit.
Men idag är jag ledig från både skola och jobb. Jag har färgat mitt hår så nu har även min panna fått lite färg. Hoppas det försvinner tills i morgon för då är det dags för bal!
Har målat mina naglar ungeför 100 gånger idag också men jag kan inte bestämma om det ser jätte fint eller riktigt förjävligt ut. . .
Väntar nu på att Sebastian ska komma hit och sova med mig men hans tåg ska ju hålla på och vara sent såklart.
Hela morgondagen kommer att ägnas på att försöka få oss att se stiliga ut. Efter mycket slit sa det någ gå bra.



Kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar