29 juni 2009

Sweet home!

Nu är jag hemma igen efter världens roligaste vecka i borlänge på peace and love! Varmt var det. 40+ i tältet när man vaknade, och jag skojar inte. lite solbrännd har jag nog blivit också. Och ett pace and love band rikare. En miljard myggbett fick man på köpet.
Vi tog en vilodag igår i Matildas sommarstuga. Bada och sova i en riktig säng var precis vad vi behövde. Laga mat, pasta med ädelostsås. mmm. Typ det vi levt på i vecka jag och Matilda.
Jaja. Kan ju berätta mer med lite bilder och grejer en annan dag. När jag kom hem väntade en ny dator på mig. Den är så fin. 17". Jag är förälskad i den! <3 Fast den har inget photoshop än så bilderna får se lite huurmf ut :) Nu borstatänderna och sova.

Kram & puss

1 kommentar:

  1. Det ända tråkiga med festivalen var att leffe inte var där, det glömde du skriva! ;D

    SvaraRadera