18 juni 2009

Andas, jag kan inte andas

Nu har jag varit förkyld i flera dagar. Måste gå över till måndag då jag åker till peace and love.

Igår var det dags för min premiär på krogen. Jag och Aless spanade in centrum och lite sådär. Jag var ju tvungen att kolla om mitt leg fungerade. Det gjorde det. Dom sa även grattis till mig. Hade en trevlig dag måtro. Bilder kanske kommer någon dag :)

Idag kom jag hem och åt nudlar en sväng innan jag gick till jobbet. Folk som kräks på toaletter borde torka upp det själva. Dom borde också akta vägarna så att den person som måste städa upp det sen slipper hålla på att kräkas själv. Usch fy F*****! Va de värsta jag varit med om. Men jag fick 100:-. ;)

Idag har införskaffat ännu mer vuxen poäng genom ett litet telefonsamtal från inte vem som helst utan en telefonförsäljare. Dom frågade efter mig! haha! Då är man väl ändå gammal? Han frågade om jag vill prenumerera på tidningen foto för 70% utan porto och moms. Synd att man redan har prenumeration bara....

Kram& puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar