04 juni 2009

För sista gången


I morgon är en viktig dag i mitt liv. Det är dagen då jag kommer vara med om min sista bild lektion. Jag gillar bild, men inte på gymnasie nivå. Jag tycker om att sitta och måla lite vad man vill och se vad man kommer fram till. Att sitta och analysera konstnärer och sina egna bilder och göra hundra skisser är nog inte det jag är bäst på. Här åvan ser min mitt senaste projekt, svampar. haha! Det är igentligen kladd, men bild-Ove tyckte att jag verkligen visade min kreativitet och att de var ,citat "mycket välgjorda" osv. balabal. Jag vart nära ett mvg dära vilket gjorde mig mycket förvånad. Hahaha! Ser ju hemskt ut. Dessa konstnärer.
I morgon kommer jag också vara med om något som gör mig faktiskt ännu lyckligare. Nämligen mitt livs sista idrottslektion! Jag är så lycklig! Jag behöver aldrig röra på mig mer i hela mitt liv! woohoo!

1 kommentar:

  1. jag photoshopade till mig ett MVG i bild :)

    Vi fick använda photoshop och göra snygga bilder och sånt om vi ville

    SvaraRadera